VYSTOUPENÍ V DIVADLE

26.04.2013 18:58

V pondělí se panička na cvičáku dozvěděla,že bychom mohly jít vystupovat pro děti do divadla a předvést naše triky,kousek poslušnosti a ukázku agility.Vystoupení mělo být dnes-pátek,takže jsme ani moc nepotrénovaly :-D U divadla jsme se sešly s Dášou v 10h,byly jsme se podívat kudy pak půjdeme na podium.Páníček nás při všem pak točil :-) Později se ještě dostavil můj kamarád Ogi (jack russel)s paničkou,kteří také vystupovali.Venku jsme čekali než na nás přijde řada.Panička si se mnou zkusila nějaké triky,ale mě se moc cvičit nechtělo :-D Možná to bylo tím horkem :-) A šli jsme na řadu.Když jsme čekali za závěsama tak tam bylo mooooc účinkujících dětí a hodně z nich si mě hladilo.A mě se to líbilo,kroutila jsem zadečkem :-) Pak nás Dáša vyhlásila a i já i Ogi jsme se s paničkama šli představit na jeviště.Na pozdrav jsme štěkli a já s paničkou pak odešla zase na bok a jako první cvičil Ogi.Pak jsme šly na řadu my.Ukázaly jsme proplétání mezi nohama když panička šla(to jsem ale dělala pomalinku protože zem klouzala),sudy,plácnutí si packou a rukou,pac,druhou,sem tam(proplétání když panička stojí),pokloň a štěkni na povel :-) Pak jsme zase šly ven :-) Atmosféra mě moc nerozhodila-jen jsem si chtěla očichat podlahu a neměla jsem na to čas :-)

Pak jsme čekali asi do 11:20 a chystali se na další vystoupení-ukázku agility.Dáša přivezla překážky a když je chystali na podium tak jsme zároveň s Ogim cvičili v přední části podia poslušnost(Ogi spíše ještě nějaké triky).Za námi zatím postavili agi překážky(3skočky,kruh a tunel).Pod skočky a kruh dali koberec ale i tak jsem to vybírala pomalinku :-) Nejdřív šel Ogi s paničkou-překonával to na vodítku,a pak já s paničkou.Jakmile mi odepla vodítko,hned jsem začla štěkat a těšit se :-) udělaly jsme jednu sekvenci(panička improvizovala,protože to postavili jinak než jsme to trénovaly na cvičáku) a pak šel ještě jednou Ogi jinou trasu a my s paničkou jsme pak běžely z druhé strany a po překonání všeho a vyběhnutí z tunelu jsme běžely až za závěsy a už tam zůstaly :-) Všichni jásali a tleskali-byl to příjemný pocit :-) No a pak už jsme se venku rozloučili s Dášou,která nám moc poděkovala a jeli jsme s páníčkem domů :-)

Páníček mě natáčel,tak pak bude i videjko :-)

—————

Zpět