Vořiškiáda Hranice 26.4.14

27.04.2014 21:29

Včera jsme po roce s páníčky vyrazili na nějakou akcičku se mnou a jinýma pejskama.Panička mě před jízdou vyvenčila.Pak jsme jeli páníčkovým super velkým autem hodinku a půl někam.Prý do Hranic.Když jsme dojeli na místo,tak páníček zaparkoval a panička mě šla zase vyvenčit.Všude byla mokrá tráva,tak jsem i já za chvíli byla trošku promočená.Po prezenci,kdy panička obdržela výstavní katalog(v něm zjistila do kterého kruhu a ve které skupince  se budeme vystavovat)jsme zabrali pro nás nejlepší místa blízko restaurace,která byla součástí cvičáku a ve které si páníci mohli cokoliv koupit na jídlo a šoupli mě do mé boudičky.Program začal v 10h.Začlo se vystavovat ve třech kruzích(my patřily do prvního mezi voříšky kde bylo 11skupin).Když začli volat pejsky z páté skupinky,panička mě šla znovu vyvenčit,pak šla vyvenčit sebe,vyčesala mě,abych se leskla a čekaly jsme na volání sedmé skupinky.Naše chvíle nastala.V naší skupině mělo být podle katalogu 8pejsků ale nakonec jsme byli jen 4(kluci i holky).Po nástupu jsme začli chodit v kruhu,za chvíli na to(dle paní rozhodčí)klusat a nakonec si nás po jednom volala k posouzení.Panička mě ve "výstavním"postoji udržovala na pravou ruku na pamlsek.Paní rozhodčí chtěla,aby jí panička ukázala mé zoubky,ale panička nevěděla jak,protože v právé ruce měla kokinka a já se jí do ní chtěla dostat a levou držela vodítko.Tak mě posadila a jen nadzvedla pysk a to paní rozhodčí stačilo :-) Po posouzení všech 4psů jsme znovu chodili v kruhu,pak jsme stáli a paní rozhodčí začla podávat ruku od čtvrtého místa.Když gratulovala třetí tak se panička zaradovala,že minimálně druhé bude naše.Jenže paní rozhodčí ještě nebyla rozhodnutá,tak nás a fenku co stála vedle nás znovu vyzvala ať ji ještě zaklusáme.A potom podala nejdřív ruku paničce oné fenky a my měly v kapse 1.místo :-D Měly jsme číslo 28.Takže mám doma další medaili :-)

Po posouzení všech byla přestávka s doprovodným programem(ukázkou dogdancingu a agility-to jsme si pak mohli sami pro sebe zaběhat a začli se posuzovat další disciplíny(veteráni,štěňata,dítě a pes,pes parádník).Poté bylo finále-tzn.všichni vítězové voříšků šli šli bojovat o první tři nejlepší místa.Když se z nás 11 vybírala 5 do užšího výběru,tak my už vybráni nebyly.Panička si myslí,že to bylo určitě i mou už neposlušností,protože jsem začla sedat z postoje a štěkat na držený pamlsek.Krásnému vítězi této vořiškiády moc gratulujeme.

Cesta domů byla poklidná a já celou dobu spala.Doma jsem byla pořádně z celého dne unavena a spala jsem pořádně tvrdě celý večer i noc :-)

Zhodnocení:celá vořiškiáda byla úžasná.Skvělá organizace-vše běželo podle programu v uvedeném čase a podle plánů,rozhodčí i pořadatelé byli milí,stánky s kokinkama a jinýma věcma,kde se dalo leccos koupit,občerstvení a wc pro páníky,krásné klidné místo,posekaná travička a úžasné místo na venčení,v blízkosti cvičáku krásný velký rybník.Prostě 1+   :-))))

—————

Zpět