Seznámení s Filipkem

03.07.2008 17:54

Filip je kříženec malého hladkosrstého pinče.

Narodil se 29.5.1995 v Městě Albrechticívh.

Měří 33cm a váží 6kg.

Nesnáší vodu-kaluže,sprchu,potoky,déšť-snese ji pouze ve své misce na pití:-)

Je velmi dominantní a agresivní vůči psům i lidem.Neublíží jen fenkám,štěňatům a malým dětěm.

Když mě k němu poprvé panička dovezla(bydlí s jejími rodiči v Třemešné)byly mi asi necelé 3měsíce.Byla jsem tehdy ještě menší než on.Už tenkrát si se mnou nechtěl hrát a dával mi jasmě najevo že on je mezi náma dvěma tou alfou-vůdcem smečky.I když mi dal několikrát výchovnou tak mě to stejně neodradilo a otravovala jsem ho dál:-)Dnes jsem o dost větší jak on(vážím 12kg a měřím 40cm)a pořád ho otravuju.Mám ho ale moc ráda.Vždy mu olizuji uši a celou hlavu a vybízím ho ke hře a on na mě jen vrčí a štěká ať mu dám pokoj.Naše paničky se pak můžou utlouct smíchy:-D Fotky z první návštěvy a dalších návštěv naleznete na:

www.ja2.rajce.net

 

—————

Zpět