Ostatní mí kamarádi

08.07.2008 19:09

Mí další kamarádi jsou Nero a Max.

Nero je celočerný anglický dvouletý kokršpaněl.Jeho panička se jmenuje Mirka a je kolegyní mé paničky.Je na mě hodný(jen si nesmím moc vyskakovat,protože mi hned dá jemně najevo kdo z nás dvou je pánem)Když jsme šli venku tak si mě moc nevšímá-to ho více baví očichávat různé smrádky:-)nebo aportovat balonky.Jelikož jeho panička teď čeká miminko,tak má panička mi říkala že si ho budem půjčovat(Nera)ven.První společnou procházku podniknem zítra.Moc se těším.

Max je zlatý 2,5letý retrívr.Váží 40kg a to už je co říct,když na mě skočí:-)Je hrozně hodný a všechny okolo miluje(jako já:-))-lidi,děti,psy.Je hrozně hravý a divoký.Neumí ale paničku poslouchat-neumí přivolání,tak s ním jeho panička Darinka(také kolegyně mé paničky)nemůže chodit na agility kde by se teda pořádně vyřádil.Škoda.Neublíží ani mouše jaký je to dobrák:-)

Fotky s Nerem a Maxem najdete na:

www.ja2.rajce.net

 

—————

Zpět