Mí kamarádi z agility

08.07.2008 18:47

S paničkou jsem začala chodit na agility když mi byly asi 4měsíce.Panička se domluvila přes internet na www.agility.kx.cz s Betkou(která tam chodí s Fly a Chelseou)a vypravily jsme se na čumendu.Moc se nám to zalíbilo-a mě to celkem šlo(tunely jsem probíhala jako nic.Vůbec jsem se nebála do nich vejít)Tak jsme začaly chodit pokud možno pravidelně.Několikrát nám trénink nevyšel kvůli paniččiné službě,ale pokud to jen trochu jde,tak jdeme.Cvičák se nachází na Hlubčické ulici vedle střelnice(u garáží a zahrádek).Trénuje nás SUPER instruktorka Radka Mokrišová,která dojíždí z Neplachovic.Naši partu agiliťaček(zatím žádný kluk nepřišel)tvoří:Radka+Speedy a Merry

                                                                                                              Betka+Fly a Chelsea

                                                                                                              Andrejka+Jessie

                                                                                                              Martinka+Conny

                                                                                                              panička+já

a rekreačními návštěvníky jsou: Nela+Bí

           Speedy je Radúzčin border kolie.Nádherně stavěný pes,barvy bíločerné.Je velice hodný y šikovný(vyhrál hodně závodů)

           Merry je Radúzčina šeltie,která už má 9let ale stále běhá a vyhrává jako zamlada.Je zlaté barvy.

           Fly a Chelsea jsou Betčiny border kolie,barvy černobílé.Fly je mladinká(asi 9měsíců) a jsme super kamarádky.Chelsea je dáma v nejlepších letech,které jsem moc do oka nepadla už na začátku,ale neublíží mi.Pokud po ní skáču tak mě usměrní jedním výchovným zavrčením a jemným kousnutím.Hned ji dám pokoj:-)Na cvíli:-)

            Jessie je border kolie od Andrejky.Je také velmi mladá a máme so mooooc rády.Když Jessinka běží a nedej bože mě někde zahlédne tak běží hned za mnou.Zezačátku byla na všechny pejsky agresivní(bála se)ale teď už je v pohodě.Jen s Fly se nemají moc v lásce.Ale snad se to spraví.

            Conny je další mladý krasavec plemene border kolie.Je mu rok a jeho panička je Marťa.Vyhrál 1.místo v našem klubovém závodě v kategorii začátečníku.Šikulka no ne?Také se máme moc rádi a kde můžem tam si hrajem:-)

             Bí je 3letá fenka rhodéského ridgebacka,kterou jsem u nás viděla cvičit pouze 2x.Zezačátku se mne taky bála(po předchozích špatných zkušenostech se psy)ale časem by si na mě i zvykla(kdybychom se setkávaly častěji:-))Je moc krásná a milá.

Ještě u nás byla 2x paní se štěňátkem kavalírka Jokym,Mirka s Nerem-ti přestali chodit(pro Nerovu agresivitu vůči trenérce a ostatním psům)a Lenka s jorkšírkem Míšou-ti začali chodit do druhého klubu agility.

Fotečky mých kamarádů z agility a fotky ze cvičáku agility naleznete na:

www.ja2.rajce.net

 

—————

Zpět