Já v pláštěnce

10.07.2008 12:34

Jednou si má panička usmyslela,že mi koupí pláštěnku.Jelikož nesnáším déšť(je to počasí že by ani psa nevyhnal)a s nikým se v něm nebavím,tak jsme jednoho dne vyrazily do zverimexu a tam mi panička s paní prodavačkou vyzkoušely alespoˇtři ty pláštěnky než trefily na mou velikost.Je krásně žlutá a má i kapucu,která je mi ale naštěstí velká:-)

Doma mi ju panička oblékla ještě jednou,prý aby si mě mohla vyfotit:-(Tyto fotky najdete na:

www.ja2.rajce.net

Panička říkala že je zvědavá jak v ní budu cvičit agility,jestli v tom budu chtít běhat(no to jsem zvědavá i já).

Když jsem totiž měla cvičit agi celá promočená deštěm(už 2x),tak mě ani na Connyho nemohly dostat z pod úkrytu(a to je co říct,když mě ani kámoš nevylákal).Celá jsem se třepala a bylo to moje umučení.Tak jsme zvědavé jak mi to půjde v pláštěnce chi chi:-)

—————

Zpět