II.ROČNÍK VOŘIŠKIÁDA OPAVA

15.06.2014 22:20

Včera jsme s páníčky zúčastnili opavské vořiškiády-tam jako minulý rok.Bylo opět skvěle,jen škoda,že nebyla větší účast dalších pejsků s páníčky.Po prezenci jsme se zabydleli pod velkým přístřeškem s lavičkama.Já měla svoji boudičku(přepravku).Kolem 9h bylo zahájení a poté se už začlo vystavovat.Já byla v kategorii fena-kříženec nad 40cm.Tuto kategorii jsme vyhrály a dostala jsem medaili.Poté následovala ukázka výcviku poslušnosti,ukázka obran a pauza na oběd.Po pauze se soutěžilo dále.Vystavování juniorů(děti) a veteránů,překážková dráha,kde jsme soutěžili mezi 10psy nad 40cm.Byla to zábava a s paničkou jsme se tady umístily na 1.místě :-) Nakonec jsme ještě soutěžily v disciplíně Pes šikula,kde jsme s paničkou předvedly většinu našich triků,které umíme.V pořadí jsme šly jako první a také jsme s 1.místem odešly :-) Na úplný konec se ještě posuzovalo mezi nejkrásnější fenou výstavy(já)a psem(čistý voříšek)o místo NEJ voříšek dne a pejsek to vyhrál-GRATULUJEME! :-) Po cca půlhodinové pauze začlo vyhlašování a předávání cen.My s paničkou tedy stály na bedně 3x a to na prvních místech.Doma tedy máme 2medaile a 2krásné poháry.K tomu hodně krásných cen(pletené červenočerné vodítko,kosti,balonky,kliku do dveří :-) ,granulky,pamlsky atd atd).Za překážkovou dráhu jsem dostala 10kg pytel granulí Darling,který páníčci darovali opavskému útulku hned vedle cvičáku :-)  Akce byla skvělá a příště se už díky tolika výhrám najednou,nezúčastníme.Vyrazíme někam jinam :-) Děkujeme ZKO OPAVA a nádherně prožitou sobotu 14.6.14

—————

Zpět