CVIČÁK

05.04.2013 10:18

Včera jsem po dloooouhé době jela s páníčky na cvičák k Dáši Čeplové.Jelikož jsem cca 2roky nepříjemná na ostatní pejsky,tak se panička s trenérkou domluvila,že tam budem chodit na poslušnost,kde se znovu socializuju.Postupně všichni dojížděli a musím říct,že všichni psi co tam byli byli neagresivní a po mém "chňapnutí" k nim nebo štěknutím,se každý stáhl a dal mi pokoj.Jen jeden sedmiměsíční labrador se do mě asi zamiloval,protože mě stále vybízel ke hře a rýpal do mě.Mě se ale hrát si s ním nechtělo,tak jsem ho jen odháněla.Byli tam i 5ti měsíční štěňata belgičáku-maliňáků,z kterých jsem byla nervozní,ale byli v pohodě a když jsem se s nimi nechtěla kontaktovat,tak to respektovali a nevšímali si mě :-) Byla tam i jedna rotvajlerka,která byla taky v pohodě(jen panička z ní měla trochu obavu),mlaďounká pitbulka-taky si ode mě dávala odstup,pak přišel lousianský leopardí fešák,fenečka NO dlouhosrstá,fenečka gordonsetra(dobračisko),krysařík,po kterém jsem jednou chňapla,ale byla jsem na vodítku tak mě panička strhla,a další pejsci.Bylo nás hodně :-) Když přijela trenérka Dáša,tak jsme šli všichni cvičit do haly.Postavili jsme se do kruhu(všichni na vodítkách)a chodili jsme u nohy,zastavovali se,otáčeli se,pak někdo chodil do proti směru kruhu,pak jsme se procházeli navzájem těsně vedle sebe,pak nás položili do kroužku u sebe zadkama a dali povel LEHNI,ZUSTAŇ a odešli(to se nám podařilo,vstala jsem jen jednou protože jsem už chtěla páreček který panička držela v ruce,ale jak mě opravila tak jsem už ležela.Panička na mě byla hrdá) :-) Akorát nový cvik-STUJ neumím(stát a zůstat-vždy jsem seděla nebo ležela)a přiřazovat se paničce k noze při úkroku do strany.Tak to budem cvičit.Páníček nás celou dobu sledoval a říkal že se mu to mooc líbilo.Příště nás bude fotit :-)

Po cvičení jsme si šly s paničkou po tak dlouhé době zkusit agility.Mají tam udělané krásné dřevěné překážky(skočky,kruh,houpačku,kladinu a áčko a jeden krásný tunel).Na kladinu jsem se ale bála,protože nástupná a sestupná část není podepřená a houpe se.Po několikerém opakování a dotáhnutí jsem ho přešla-panečku to měla panička pak radosti,a dala mi páreček :-) Také na áčko jsem se bála,ale taky mě tam panička dotáhla a na konci silně pochválila.Ono venku to bude lepší,protože na něj budu mít větší rozběh :-) Nejvíc jsme se ale vyřádili na skočkách které byly v řadě za sebou i s kruhem,takže jsme si s paničkou zaběhali aspoň tuto rovinku :-)

Byl to super den a v neděli jdeme zase :-) moc se s páníčkama těšíme :-)

—————

Zpět