CVIČÁK II.

07.04.2013 19:50

Dnes jsme byly s paničkou od 14h opět na poslušnosti.Páníček dnes s námi nebyl.Sešly jsme se s Thorem a Suki(gordonsetřice)u mostu.Panička mi nasadila náhubek a pustila mě ke kamrádům.Thora jsem si jen očichala a Suki jsem napadla...Musela jsem ji dát najevo,kdo tu je starší a koho bude poslouchat :-) pak nás ale paničky všechny pustily a začli jsme si hrát tak mi panička sundala náhubek a já se s oběma hezky honila po poli a nikomu už nedomlouvala :-) Když jsme došli na cvičák,tak si mě panička dala na vodítko a dala mi zase náhubek.Pár kamarádů už tam bylo.Malý krysařík s kterým jsme po sobě poprvé chńapali na mě byl dnes hodný.První jsem si ho očichala já a pak mě panička otočila zády k němu a nechala ho,ať si očichá i on mě.Tomu jsem ale nějak nevěřila a vrčela jsem.Pak jsem ale krysaříkovi věřila a byli jsme na sebe navzájem hodní.Dnes nás cvičily dcery Jana a Monča Čeplovy.Výcvik byl trochu jiný a paničku to moc bavilo.Mě bavily jen ty momenty,kdy jsem od paničky dostala pochvalu a pamlsky.:-P Dnes jsme dělali i takové cviky jako že jsme stali ve dvou řadách a chodili k sobě čelem a pak nás páníčci odložili vleže tak,že jsme si s dalšíma psama koukali do obličeje.Byla jsem moc šikovná,žádný pes v blízkosti mě nezajímal a krásně jsem se soustředila na paničku.Pak se nám moc líbilo přivolání v uličce složené z ostatních kamarádů a jejich pánů.Šla jsem pomaleji,protože jsem za sebou táhla vodítko,které cinkalo o zem a byla jsem mezi tolika psama nejistá(jestli po mě někdo nechňapne),ale byly jsme s paničkou pochváleny :-)

Nakonec jsme si s paničkou zase trošku zaběhaly na agi překážkách.Už jsem si áčko i kladinu okoukala a krásně je přebíhala(hlavně proto,že mi pak panička dala kousek salámku).Taky jsme si párkrát udělali houpačku :-) Myslím,že se do toho zase dostanu :-) už abychom byli venku :-)

—————

Zpět