Charitativní VOŘIŠKIÁDA ZKO Opava

18.06.2013 13:22

V sobotu 15.6.jsme s paničkou a páníčkem jeli do Opavy.Vyjížděli jsme po 7h.Poprvé jsem jela v páníčkově audince v zadu v kufru(panička mě nechtěla mít na delší cestu vepředu pod nohama-kvůli bezpečnosti a případné policejní kontrole).Nevěděla jsem kam jedeme,protože jsme jeli na opačnou stranu než jezdíme(do Třemešné,do Krásných louček,někdy na cvičák).Celou cestu o mě mí páníčci nevěděli jak jsem vzorně vzadu ležela.Když jsme dojeli na místo a zastavili tak jsem už začla kňučet(jako vždy když se těším že se něco bude dít):-) Panička mě vzala z kufru a šli mě vyvenčit na travnatou plochu mezi cesty u útulku.Pak jsme šli na zdejší cvičák,kde si lidé zkontrolovali můj očkovák a panička dostala nějakou tašku s drobnostmi.Šli jsme s páníčky cvičák obejít a já se pod nízkými stromy vyvenčila.Nakonec jsme se usadili na připravené pod stanem zastřešené lavičky,panička mi nalila do misky vodu a čekali jsme co se bude dít.Každou chvíli přišel na cvičák nějaký cizí pes se svými lidmi až se nás sešlo hrozně moc :-) Na některé jsem zaštěkala,některých jsem si nevšímala a s některými jsem se očichala.Po nějaké době začal nějaký pán do mikrofonu mluvit a panička se na něco těšila.Začala výstava voříšků a psů bez PP.Vystavovalo se ve dvou kruzích- v jednom voříšci,v druhém psi bez PP.My jsme přišli v našem kruhu na řadu až nakonec.Nejdřív byli psi do 40cm,nad 40cm,feny do 40cm a nad 40cm(tedy i my).V kruhu se nás sešlo 7 a panička měla na sobě číslo 20(nakonec pro nás šťastné).Začali jsme v kruhu chodit,pak klusat.Já koukala paničce na ruku s pamlskem,tedy jsem klusala hezky u nohy.Ostatní fenky mě moc nezajímaly a po žádné jsem nevystartovala.Pak jsme jedná po druhé chodily s paničkama k paní rozhodčí.Panička mi dávala povel stůj a držela mi před čumákem pamlsek(který jsem mimochodem strašně moc chtěla).Mezitím mě paní rozhodčí hladila(nevím proč)a osahávala(asi zkoušela jaké mám svaly a jak hebký mám kožíšek)a koukla se mi na zoubky(na můj předkus :-D )Poté nás vyzvala a´t se proběhnem tam a zpět a mohly jsme se zařadit.Po posouzení všech jsme ještě dvě kolečka klusali a ona si nás prohlížela.Nakonec vyhlašovala 3.místo-to jsme my nebyly,pak řekla druhé-pes Tara,tak jsme vyšly před řadu a pak 1.místo.Potom paničce pogratulovala a řekla jí že mě hezky vystavila a mohla by vystavovat i profesionálně :-) Dali nám opět tašku a posudek a šli jsme na lavičku.Páníček nás fotil a měl z našeho umístění obrovskou radost :-)

Po našem vystavování se šli páníčci najíst,byla ukázka obran a poslušnosti a kolem 14h se začla běhat Překážková dráha.Bylo to na styl agility.Šly jsme s paničkou v kategorii nad 40cm a to až mezi posledními.Na startu jsem jako jediná nedočkavě hopsala a štěkala a lidi se smáli že se těším :-) A konečně jsme vystartovaly.Byla kladina,tunel,proskok velkou pneumatikou(asi kruh),oběhnutí zástěny(to podle pořadatele měla zaběhnout panička se mnou a další běžící psa vyslal-kdyby jsme veděly že mě může panička vyslat tak bysme to taky udělaly a získaly rychlejší čas),pak houpačka,slalom(celý)-z toho jsem předčasně vyběhla tak jsme poslední dvě tyčky opravily,potom přeskok přes deskovou(plnou)skočku a áčko(to kdybychom taky lajdaly a nechala mě panička přeskočit zonu jako jiní tak bychom opět získaly vteřiny navíc,ale panička chtěla ať sejdu pěkně až dolů)a přes cílovou pásku STOP.V téhle disciplíně jsme se také umístily na krásném druhém místě( mohlo být první,kdybychom běžely tak jak jsem zde popsala,ale jsme moc rády i za 2) :-) Dostala jsem krásnou stříbrnou medaili a panička opět další tašku s dárečkama :-) 

Pak ještě byly další disciplíny jako výstava dítě a pes,junior a pes,pes veterán a celkový vítěz z vítězů z vystavování,pes sympaťák a volná disciplína(triky).

Z této naprosto nejlepší vořiškiády na které jsem kdy byla jsme odjížděli kolem 16h :-)

Bylo to naprosto super a těšíme se na další ročník :-)

—————

Zpět