19.6.2011 Intenzivka s Luckou Dostálovou v Lukové

20.06.2011 20:51

Včera jsem jela s paničkou na intenzivku mého NEJoblíbenějšího sportu-AGILITY.Vstávali jsme s páníčky brzy(už ve 4:30) a před 6h jsme vyjeli.Cesta měla trvat podle GPSky 2h a taky tak trvala :-)

Když jsme dojeli na místo,tak už malí pejsci běhali.My(v Mkách) začli běhat po nich.Parkur se skládal z 28 překážek,takže docela složité na paniččinu kondičku :-) Ale pamatováka má už dobrého a ani jednou nezapoměla kam má bežet....Zezačátku se nám dařilo,jen paniččino vedení bylo zbytečně pro mě zpomalovací.Proto jí to šla Lucka vysvětlit a opravdu se nám pak jinak běželo mnohem lépe :-) Houpačky jsem se docela bála-zdála se mi nějaká vyšší než jindy a nahoru jsem se vždy pomalu plazila :-) Jinak nám žádná překážka problém nedělala(je fakt že tam nebyl kruh a látkový tunel).Já skákala jako o život a moc mě to bavilo.

Druhý parkur byl s 24 překážkami.Při běhání už paničce docházely síly a v polovině(několikrát opakované sekvence) musela odejít,protože se jí udělalo nevolno od srdce.které jí nepříjemně probouchávalo,svíralo a nemohla se nadechnout.Musela se vydýchat a pak jsme to opakovaly jen od prostředka.Vždy ale když déle běžela,tak za chvilku nemohla.Udělal jí to asi ten sobotní špatný zdravotní stav(měla průjmy a zvracela celou sobotu ležela,takže byla oslabená).

Na závěr se běhaly Lucčiné proslavené rovinky(celkem 4) :-) Když nám ale páníčci nestihli ukázat správnou díru tunelu,tak jsme museli běžet odzačátku a znova :-D Taky jsme to s paničkou kazily.Jelikož jsem nechtěla zůstat v odložení,tak se mnou musela běžet z ruky(a samozřejmě mě nestíhala).Já na ni ale vždy nakonci(před rozhodnutím kam mám dál běžet)počkala-a stejně jsem vletěla do špatné díry :-D Poslední dvě rovinky už na videu nemáme :-)

Intenzivka byla fajn,jen kdyby měla panička lepší kondici.Tak snad příště.

Moc všem za vše děkujeme a budeme se těšit na jindy :-) 

—————

Zpět