16.-23.7.2011 DOVOLENÁ

25.07.2011 23:54

S mýma páníčkama jsem jela minulý týden v sobotu na týdenní dovolenou.Jeli jsme do Velkého Újezdu(kousek za Olomoucí).Ubytování jsme měli v penzionu Myslivna.Jelikož se jedná o Myslivnu tak mě hned při vchodu do restaurace vystrašilo na zdi velké zvíře.Snažila jsem se ho zahnat,ale ono se stále koukalo do jedné strany a nereagovalo na mé bručení a blafání...Dokonce jsem ani necítila jak voní.Tak jsem si ho přestala po čase všímat.Těch zvířat tam ale bylo víc-i na chodbách...

Po příjezdu a ubytování se jsem se šla s páníčky projít po téhle nové vesnici a pak jsme šli spát.Panička mi sice sebou vzala můj polštář z boudičky,ale hned první noc mi dovolila spát mezi nimi.Postel byla dost široká a vlezli jsme se tam všichni :-) to byla balada :-) :-*

Neděle:

tento den jsme jeli na náš první výlet.Cílem nedělního výletu byla zřícenina hradu v Boskovicích a pak podle času se uvidí.Bylo horko,tak mě panička vzala sebou.U hradu jsme zjistili že nás pejsky tam nepustí,tak šel páníček sám a panička se mnou čekala ve velikém stínu památného dubu.Jelikož jsme se po chvíli nudily,tak mi začla házet tenisák a pocvičily jsme si nějaké triky.Jenže bylo horko tak jsem byla rychle unavená.Proto jsem se napila a lehla jsem si ve stínu.Na páníčka jsme čekali přes hodinu...

poté jsme na páníčkovo přání jeli do nějakého "Keltského skanzenu".Dojeli jsme na místo a vešli do trávou zarostlé a zpustlé vesničky,kde nebyla živá noha.Vlastně byli tam 3 dvounožci,kteří nám řekli,že už tenhle skanzen rok nefunguje.Velká škoda.

tak jsme se ještě jeli podívat do Židovského města v Boskovicích.Pochodili jsme po městě a jeli jsme zpátky do našeho nového "domova" :-)Večer jsme poseděli s páníčky v Bistru nedaleko Myslivny a po cestě zpět jsem se vyvenčila a po večeři jsem se rozvalila v posteli a tvrdě usla.Tedy na chvíli.První noc jsem při sebemenším bouchnutí byla vzhůru a poslouchala co se děje.

Pondělí:

tento den jsme jeli do Hranic podívat se do lesa na volně přístupnou Hranickou propast.Po asi 0,5km lesem jsme došli na místo.Páníček udělal nějaké fotky a pokračovali jsme 1km směr zřícenina hradu Svrčov,která tam ale byla jen jako velký kopec(už bez kamení).Poté jsme šli 1,5km zpět k parkovišti.Ještě jsme se byli podívat na Teplické kardiolázně hned přes cestu a řeku Bečvu.Pochodili jsme kolem řeky a po kolonádě a večer jsme jeli domů.

Po příjezdu na penzion jsme ještě s páníčky vyrazili posedět do myslivecké restaurace co byla součástí penzionu.Kolem 21:30 jsme se šli ještě vyvenčit-krátká procházka po cyklostezce.

Tento den jsem po večeři padla jak zabitá-už mě ani šustnutí neprobudilo :-)

Úterý:

v úterý jsem se jeli podívat do Archeoskanzenu v Modré.Opět bylo horko.Po příjezdu jsme šli nakrmit kačeny a husky v tamním rybníce.Ve skanzenu měli psáno že psům je vstup zakázán,ale když se páníček zeptal u okýnka,tak mi tam dovolili jít,jen jsem musela být na vodítku(což bylo samozřejmostí)protože tam volně pobíhali kozy,drůbež a čínská prasátka)na která jsem štěkala) :-).Skanzen se nám moc líbil,ale byl malý a za chvíli jsme jej měli projitý.

páníčci se dohodli že zajedem ještě do jednoho skanzenu v Rymicích.Po příjezdu ale zjistili že se chodí po domkách v celé vesnici a prohlídka trvá 90min.To se jim nechtělo,tak jsme jeli dále.

ještě chtěl páníček navštívit Včelařské muzeum.Po asi 40min bloudění v Hranicích jsme ho objevili,ale nic se tam nekonalo.Nebylo to veřejné.Tak jsme jeli do penzionu.

Středa:

navštívili jsme hrad (zříceninu)Helfštýn v Lipníku nad Bečvou.Já tam také mohla.Bylo chladno a mírně pršelo.Celé jsme si to tam prošli a jeli jsme dál.

jelikož bylo škaredě,tak mě pak páníčci nechali v autě(s pootevřenýma všema okénkama)a šli na prohlídku Zbrašovské aragonitové jeskyně.Vrátili se za mnou za necelou hodinku a jeli jsme "domů" :-)

Čtvrtek:

tento den bylo celý den jen deštivo,tak jsme dojeli na hrad Pernštejn v Nedvědicích a panička mě nechala opět v autě a šli na prohlídku.Když se pro mě po necelých 2h vrátili a chtěli mě vyvenčit tak se mi ani do toho deště nechtělo jít :-)

Tento výlet byl jediný,jelikož to bylo daleko od penzionu a bylo škaredě na procházky přírodou.

Pátek:

v pátek bylo stejné počasí jako ve čtvrtek-zima a déšť.Jeli jsme na zámek v Náměšti na Hané.Předtím než odešli páníčci na prohlídku mě panička pořádně vyběhala v parku za tenisákem.Když po hodině přišli,opět mi poházeli házečem tenisák a já se vyběhala :-)

pak jsme ještě jeli do Mladeče,kde mě nechali opět v autě a šli na 50min prohlídku Mladečské jeskyně :-)

Sobota:

tento den byl náš odjezdový.Po vyspání se páníčci sbalili,odevzdali klíče a jeli jsme ještě na výlet.Počasí se umoudřilo-bylo polojasno,tak zvolili výlet i pro mě.Jeli jsem za Vsetín na Čertovou skálu.Tam jsme pochodili,pofotili se a jeli jsme ještě do Rožnova pod Radhoštěm do městečka(skanzenu).Tam páníčci něco nakoupili a jeli jsme v klidu domů!!!!

Po příjezdu k našemu domovu jsem se v autě hrozně mooooc těšila na mou zahradu že jsem pištěla jako nikdy :-D Když mě panička vypustila za branku tak jsem letěla na zahradu povyhánět všechny vetřelce a pak jsem běhala z jednoho konce kolem baráku k druhému a pořád jsem si vykládala s mýma psíma sousedama :-)

Dovolená byla super.Škoda jen(pro mě)že tak pršelo a neužila jsem si více chodících výletů.Ale to poleženíčko s mýma páníčkama v jejich loži bylo NEJlepší!!!!!  :-)

—————

Zpět